PPC specialista, Internetový marketing

Jaroslav Janda

Hradešínská 33
101 00, Praha 10
+420 602 941 546
jarda.x.janda@gmail.com

Proč reklama na internetu

Růst objemu reklamy v České republice

Internetová reklama roste nejrychleji z reklamních médií a tento fakt je známkou, že reklama na internetu se opravdu vyplatí. Objem internetové inzerce v roce 2015 dosáhl 15 miliard korun. Oproti roku 2014 jde o 3% nárůst pro rok 2016 se očekává růst 11% na 16,7 miliard. Více na www.inzertnivykony.cz
 

Internetová reklama pro firmy

Internet je důležitý hlavně pro malé a střední firmy, kde často tyto firmy prodávají a získávají nové klienty především přes internet. Díky tomu vzrostl u 80% těchto firem počet pracovních míst a většina takto zaměřených firem roste rychleji než jejich konkurence. 
 

Češi na internetu

Na internetu je přibližně 6,5 milionů Čechů „spotřebitelů“ a ti jsou na internetu velmi aktivní. Především v nakupování, kde jsou jedni z nejaktivnějších on-line nakupujících. Eshopy jim umožňují větší výběr zboží za nižší cenu oproti kamenným obchodům. Online nákupy tvoří 40% internetové ekonomiky a rostou o 19% ročně. V tuzemsku využívalo v roce 2015 internet téměř 80 procent dospělé populace, zatímco evropský průměr byl 78 procent.
 

Inzerujte na internetu

Z tohoto vyplývá, že být na internetu se nejenom vyplatí, ale že za pár let, kdo nebude na internetu, ten jako by nebyl. Pokud si dnes vytvoříte kvalitní internetovou prezentaci a budete efektivně investovat do propagace a reklamy na internetu, tak se vám tato investice po čase mnohonásobně vrátí. 
 

Jak inzerovat na internetu

Jako dva nejefektivnější způsoby reklamy na internetu považuji SEO a PPC kampaně. Se SEO získáte lepší pozice ve vyhledávačích na odpovídající obsah webu a tím více relevantních návštěvníků. PPC reklamy Vám přinesou efektivní reklamu, přesné cílení na klienta a možnost rychle měnit reklamu a tím účinně propagovat probíhající Akce.
Informace čerpané z www.zemeinternetova.cz
 

Podívejte se na zajímavé případové studie